Nieuw raadslid PGB wordt Jurgen Bogers

In de raadsvergadering van 5 maart wordt Jurgen Bogers voorgedragen als nieuw gemeenteraadslid namens Partij Gemeente Belangen (PGB). Hij is de opvolger van Sander Arkesteijn, die eind januari afscheid heeft genomen omdat hij is verhuisd naar buiten onze gemeente.

Natuur
Jurgen Bogers is al jarenlang politiek actief voor PGB, vooral op het gebied van Ruimtelijke Zaken. Daarbij komt hij vooral op voor de natuur en het groen in onze gemeente. Daarbij streeft hij altijd naar een juiste balans tussen de verschillende belangen, vooral in het buitengebied.

Bunders
Hij is geboren en getogen in De Bunders in Oisterwijk. Daarna heeft hij tijdens zijn studie een aantal jaren elders gewoond, maar is inmiddels alweer zo’n 15 jaar teruggekeerd in onze gemeente. Hij woont nu met zijn vrouw en twee dochters weer in zijn vertrouwde wijk De Bunders.

Docent
In het dagelijks leven is hij docent Aardrijkskunde op een school in Den Bosch. En in zijn vrije tijd zit hij onder meer in de Gemeenschappelijk Medezeggenschapsraad van de basisscholen in onze gemeente en is hij actief lid van de IVN. Daarnaast leeft hij zich regelmatig sportief uit in de Oisterwijkse en Moergestelse bossen op zijn mountainbike.

Zetel
Met de benoeming van Jurgen Bogers is de zesde zetel van PGB weer ingevuld. Wij zijn ervan overtuigd dat hij deze nieuwe uitdaging in zijn politieke loopbaan met verve gaat inkleden. Wij wensen hem alvast veel succes en plezier toe in de resterende raadsperiode.

Carlo van Esch,
Fractievoorzitter PGB